سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره ساج

نظر

ساج سفالی نیز از دیگر محصولات پرمصرف و متداول سفال گیلان است که این امکان را برای شما عزیزان فراهم می سازد تا بتوانید در منزل به تهیه و طبخ انواع نان و به خصوص تهیه انواع نان های محلی گیلان بپردازید، این محصول یک محصول کاملا ویژه، سنتی و کلاسیک است با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود می تواند یکی از آسان ترین روش های پخت نان در منزل باشد و عملا شما بی دغدغه می توانید از این محصول بر روی اجاق گاز، هیزم، ذغال و… استفاده کنید زیرا کیفیت و نوع طراحی این محصول موجب شده است تا محصولی مقاوم و باکفیتی را به شما عزیزان عرضه کنیم، لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از این محصول دریافت کتید.


بررسی مشخصات، ویژگی ها و خرید تابه سفالی خام بزرگ

این محصول سفالی در فروشگاه اینترنتی گیلی شاپ به دو دسته تابه سفالی خام کوچک و بزرگ تقسیم بندی می شود و شما می توانید بر اساس فضای در دسترس و همچنین ابعاد نان خود یکی از این دو مدل را تهیه و خریداری کنید که در این صورت طول و عرض تابه سفالی خام بزرگ گیلی شاپ به 31?5 سانتی متر و طول و عرض تابه سفالی خام کوچک نیز به 27?5 سانتی متر می رسد. شیوه کار بسیار آسان است شما در ابتدا باید خمیر نان خود را آماده کرده و به کمک وردنه چوبی آن را بر روی یک سطح صاف پخش کنید و سپس بر روی قسمت برآمدگی تابه سفالی قرار دهید تا به مرور زمان خمیر نان شما پخته شود.

تابه سفالی چیست و چه کاربردی دارد؟

تابه نوعی دیگر از ظروف سفالی است که در تهیه نان های محلی و در کنار تنور سفالی بیشترین کاربرد را دارد. پخت نان بر روی تابه سفالی به زمان های قدیم بر می گردد و اکثر بومیان محلی استان گیلان با ابن محصول آشنایی کاملی دارند. طعمی متفاوت، پختی آسان و مزه ای بی نظیر از خواص اصلی این ظروف سفالی است همچنین نان تمیجان که از معروف ترین نان های محلی گیلان است نیز بر روی اینتابه سفالی پخته می شود. تابه سفالی موجود در فروشگاه گیلی شاپ در دو سایز کوچک و بزرگ موجود است.


نحوه تهیه تابه سفالی خام بزرگ گیلی شاپ به چه صورت است؟

برای تهیه ساج سفالی گیلان خام کوچک و مخصوص استان گیلان می توانید از فروشگاه اینترنتی گیلی شاپ محصول خود را به همراه قیمت و کیفیتی بسیار مناسب خریداری کنید زیرا ما در بزرگترین کارگاه سفال سازی گیلان (کارگاه سفالسازی محبی) سعی بر تولید محصولات باکیفیت و ارزان قیمت داریم.


تابه سفالی مخصوص پخت نان


این محصول را بر روی چه مکان هایی می توان قرار داد و به تولید انواع نان پرداخت؟

توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید تابه سفالی خام را بر روی اجاق گاز، آتش هیزم، ذغال و… قرار دهید و همانند کلیپ های زیر به تهیه و تولید انواع نان بپردازید، استفاده از وردنه چوبی در حین کار لازم و ضروری است.


منبع: